Pytanie o pogodę na jutro pada w naszych domach bardzo często, dlatego uczniowie klasy 5A w ramach projektu realizowanego na lekcji polskiego przygotowali i zaprezentowali swoje wersje prognozy pogody. Praca metodą projektu pozwala włożyć w zadanie wszystko, co jest uczniowskim talentem, a efekt jest sumą włożonego w projekt wysiłku.
Uczniowie pracowali pod kierunkiem Anny Sobolewskiej w grupach trzyosobowych, których zadaniem było nie tylko przygotowanie samej mapy, ale także opracowanie ciekawej prognozy oraz publiczne jej zaprezentowanie. Mapy wymagały ponadto znajomości przyrody i geografii, zaś prezentacja – odwagi. Okazało się, że praca pogodynek to nie lada wysiłek, a pokonanie tremy przed wystąpieniem to naprawdę wyzwanie.
Życzymy uczniom, by zawsze stawiali czoła kolejnym wyzwaniom i zawsze, także w dorosłym życiu, potrafili efektywnie współpracować z innymi.